Posts

Showing posts from 2013

Persiapan sebelum melangkah ke Universiti

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته Hai! Hai! Hai! Haa~ Bertemu kembali dalam blog PALY!!! Haha! Pertamanya, Paly nak minta maaf terlebih dahulu sebab sudah hampir 6 bulan tak kemaskini blog Paly nie. Bukan ape, HAA! Nie yang berjelar cerita nie! Haha! 
Paly sekarang nie sedang belajar di UiTM Perak Kampus Seri Iskandar. Alaa~ Still kat negeri asal. Hehe~ Sebelum nie sekolah kat Sekolah Menengah Sains Raja Tun Azlan Shah, Taiping, Perak jugak! Takpe la~ Ada hikmahnya Allah nak hantar Paly kat sini. Lagipun, UiTM Perak nie merupakan yang terbaik dia punya lecturer sebab kebanyakkannya berpengalaman.
Hmm, sebelum nie pun bertarikh 3 Julai 2012. Lepas tarikh tu, Paly sibuk dengan persiapan nak ke U. Selalu orang cakap kehidupan kat U nie sememangnya berbeda dengan kehidupan kat sekolah. Tapi, ada juga sesetengahnya sama je. Paly cakap nie atas dasar pengalaman mentah Paly dalam senario nie dan juga persepsi peribadi Paly sendiri. Okay! Perkara yang korang kena ada sebelum nak menjegah mas…