Posts

Showing posts from July, 2012

Bosan? Rutin Normal

Image
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
Salam hari yang indah wahai pembaca inspirasi Paly~ Hehe~ Rindu tak? Mesti la tak, kan? Dah agak! Paly nie bukannya blogger artis macam Lyssa Faizureen ngan Ben Ashaari tu. Hehe~ Siapa la diri nie yang nak dibandingkan dengan blogger2 yang famios tu. Isk3! :'( Haha! Relax2~ Drama je tu tadi. Seperti biasa la kalau baca inspirasi Paly. Kena la ada muqadimah. 
Okay! Tajuk inspirasi kali nie ialah BOSAN! Hmm, pada pandangan Paly, majoriti antara kita terutamanya bagi golongan pascamerdeka nie yakni generasi muda pada masa kini memang terkenal sangat dengan bosan. Haha! Betul la, kan? Betul la tu!  Tapi, korang tahu ke maksud bosan tu sebenarnya? Setiap individu mesti ada persepsi masing2 atas sesuatu perkara. Persis pepatah, rambut sama hitam hati lain-lain. Okay, selepas Paly membuat research berkenaan maksud bosan nie, berikut merupakan maksud/erti/definisi bosan. Paly dapat kat MacmillanDictionary. 1. feeling impatient or dissatisfied, because yo…