Kawan Baik Aku~

Kali ni aku nk cite pasal kawan baik aku selama aku hidup setakat ni plak. Hmm.. camne nk mula hah?! Ok! Kawan baik aku yang pertama skali ialah Nasaruddin. Die nie kawan aku sejak kecil lagi smpai la Tahun 1. Kami selalu pegi sekolah sme2 smpai kt sekolah agama rakyat. Kirenye kami ni cam kamcing giler. Kendian, die pindah ke Terengganu x silap aku mse Tahun 1. Seingat aku kakak die nme Sarah. Bdak2 kt kampung slalu mgumpat pasal kakak die. Ntah la aku pon lupe. Dah dekat 10 tahun x jumpe ngan die. Meninggal ke belum tu sume kehendak Allah Taala.

Next, Kawan baik yg kedua Khairul Shafiq. Yang ni kawan mse sekolah rendah. 6 tahun sekolah sekali kt Sekolah Kenering. Kirenye kami ni cam top student la kt skolah ni. Hehehe... Smpai Tahun 4, kami dilantik sbagai pengawas. Shafiq la or dikenali mase tu sbagai Fiq, jadi Ketua Pengawas & aku lak penolong die. Tapi kan mse akhir tahun Tahun 6 tu, kecewa gak dgn die coz mse perhimpunan aku lak yg kene jadi MC & bace doa skali. Selalunya aku bce doa je ngan ikrar je. Biase la kn~ bru je lepas abis amik result UPSR; aku ditinggalkan. Huhuhu... T_T.

Ok, yg ketiga Naim. Die ni skejap je. Dlam 1 thun camtu. Org panggil die Ce'ah Beyblade! Hahahah! Aku pon x tau nape org panggil die camtu. Die minat main Beyblade kot? Ntah! Die ni sekali sekelas ngan aku mse Tahun 6; mse cam Fiq la gak. Kami bertiga ni golongan LELAKI elit sekolah! bayangkan! Fuhh~ Last2 tgk result 2 org je yg dpt 5A yakni aku ngan Fiq la..Eh? Dh lari tajuk ek?! hAhaha..sory2~ Ape lagi ye..Urm..Hah! Tu je la. Hehehe...>_0

6be 4. Lulu Cdek! Die ni aku knal die mse first skolah kt SRATAS. Start F0rm 1 lagi...slalunya kami study sme2 mse tu la! Die nie ske sgt perasan die comey. Ntah la.. terimalah hakikat yg die ni kawan aku gak. Kadang2 mulut die..Fuuhh~ mntang2 la bdak debat. So, pndangan aku, jelos ngan die mmg wajib! Hahaha~ Tpi ade gak gne die ni. Ade time tu ak perlukan ssuatu, Mirul la yg support aku walau ade gak nyampah ngan die. Hehehe...Kawan tetap kawan~.

Latest, Hambali Adenan or org call die BALY!! HAhahah.. Aku knal die tahun lepas mse F0rm 4. Die pelajar F4 bru mse tu. Kelas sebelah je~ Slalu kalau kami jumpa, kami sembang pasal exam, prangai, masalah pribadi dll. Aku rasekan Baly dapat jd tmpt aku luahkn prasaan. Tp kn, aku ni jenis x suka cakap bende yg x penting cam borak kosong; rse cam buang mse. Sbb tu la aku ni ade kalanya pendiam; kera sumbang. Tambah lak, dlm usia ni aku rase Baly lain dari yg lain. Dari segi ape aku pon x tau. Rse special sgt! Hehehe... Tapi, lama kelamaan aku dpt lihat personaliti Baly sedikit demi sedikit yg sbnarnya. Pada pandangan aku la, die nie mmg ade personaliti pelbagai. Antaranya mudah marah/tension, kdang2 happy giler, lawak tu ade gak(hahaha~)

Comments